1 dag kvar

2012-12-23 08:30:35 Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon alla fina läsare! Nu är det bara en dag kvar till julen är här och jag är nästan klar med allt som hör där till. Var till Hudik igår med min fina mamma för att handla det sista klapparna men än fattas någon så idag ska jag ta med mig min fina lilla familj och strosa runt på köpingen och fixa det allra sista :)

Igårkväll efter att jag slagit in alla julklappar och lagt dom under granen så städade jag hela huset, nu är det fräscht och fint överallt! Känns skönt att vi bara kan mysa runt idag innan farfar och Yvonne kommer till kvällen då det blir grötmiddag och uppesittarkväll. Det ser vi framemot! Lilla julafton ♥

Vi kommer att fira jul här och där och det ska bli så himla mysigt! J kommer att vara ledig i hela elva dagar så vi ska hinna med en hel del mys och roligheter här i jule-nyårs-tider.

Nu ska jag gå ner och förbereda frukost till resten av familjen har vaknat innan vi ska göra oss klar för en mysig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback