Julen är över

2012-12-28 15:39:00 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Nu är julen över för denna gång och vi har haft en helt fantastisk jul! Ätit massor med god julmat, julgodis, myst med familj och vänner, sett på Kalle Anka som varje år och öppnat massor med fina paket. Men mest klappar var det nog till våran lilla prinsessa, bortskämd liten tjej! ♥

Hilda fick bla. en Tripp-trapp STOKKE matstol, IKEA-kök med massor av tillbehör, en hel del fina kläder, pengar, leksaker till höger och vänster och mycket annat fint. Är så tacksam och glad över alla fina människor vi har runt omkring oss, våran lilla tjej har det verkligen bra!

Även mamman hade varit snäll i år då jag fick många fina klappar som presentkort, pengar, kläder, inrednings-prylar och mycket annat fint! ♥

Ska jag erkänna så är jag rätt less på alla julsaker nu, vill bort med allt och in med våren men granen och stakarna får nog stå kvar till årets slut. Det är ju bara några få dagar kvar så jag får hålla ut :)

Nyår vet vi inte riktigt ännu hur vi ska fira men det blir i lugnets tecken och hemmavid då det snart kan vara dags för förlossning men för bebisens bästa hoppas vi på nästa år, fast vi längtar fruktansvärt mycket efter dig och det ska bli så spännande att se vem du är som gömmer dig därinne! Endast 26 dagar kvar.

Nu ska jag ta reda på lite tvätt medans de andra två familjemedlemmarna sover sen middag, ska även hinna framkalla lite foton innan det blir fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback