Mini-semester

2012-07-13 09:12:40 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ligger här i husvagnen och vaknade upp tidigare till ett mulet Hölick, vi kom hit mitt på dagen igår tillsammans med min familj. Minus en familjemedlem, annars är vi alla samlade. Himla mysigt !

 

Natten har faktiskt gått mycket bättre än vad jag hade förväntat mig .. Hilda somnade på engång till vällingflaskan vid 21,30 som om hon sov hemma i sin säng. Duktiga unge! Hon sov hela natten till 7,30. Dom andra verkar ha sovit himla gott dom också, eftersom dom sussar än ..

 

Gårdagen hann vi även med go-cart-körning, dock inte jag men det var nog minst lika kul att stå och titta på när dom andra gasade och tävlade med varandra :) efter att alla har kört sig nöjda och glada åkte vi tillbaka till husvagnen för att avnjuta en väldigt god middag som bestod av grillade kycklingspett, potatissallad, god sås och baugette.

 

Idag blir det bland annat en promenad ned till havet och vem vet? Kanske även stan hinner få ett besök innan vi rullar hemåt :) nu lite frukost ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback