Ny vecka

2012-07-24 19:34:06 Vardag
» Kommentarer(0) «


Tisdag idag och jag har hunnit jobbat som vikarie i två dagar på ett dagis där jag jobbade förut, himla kul att få träffa barnen igen :) jobbar bara denna vecka men det ska bli skönt med lite extra klirr i kassan ! Måste erkänna att jag saknar verkligen min lilla prinsessa på dagarna som jag annars tillbringar hela min tid med men hon har det så himla mysigt hemma med sin pappa! Och det går verkligen HUR bra som helst för dom, hon verkar inte sakna sin mamma nå men när hon får syn på mig när jag kommer hem så blir hon allafall överlycklig :)
 
Idag är även en speciell dag, t j u g o f j ä r d e juli -- t i o månader sedan våran älskade lilla underbara prinsessa kom till världen! Jag älskar henne så fruktansvärt mycket, hon är verkligen den vackraste som finns!
 
Så på förmiddagen smet jag iväg en liten stund från jobbet för det var dags för 10-månaders besiktning på BVC för Hilda .. och varför skulle inte jag vara med som har varit med sedan födseln? Puh! Aldrig! Klart mamman också skulle vara med även denna gång. Tur att jag har snälla arbetskamrater :) donnan väger allafall 8480 gram och är 75 cm lång. Och 10-månaders frågorna var inte nå problem .. våran duktiga stortjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback