Fredag

2012-06-29 20:23:44 Kärlek
» Kommentarer(0) «


En hel vecka sedan det var midsommarafton och strålande sol, det har varit en bra start på denna fredag också men fy vilket trist väder det är nu! När ska sommaren komma? När ska vi få värme? Ge oss sommar nu !
 
Denna vecka har allafall rullat på i snabb fart med massor av saker och ting som stod i planeringskalendern. Vi har även hunnit med och solat och badat i Delsbo, har inte varit supervarmt men mysigt ändå ! Var även till Hudiksvall i onsdags och där fanns ingenting i barn-kläder-väg om jag får säga mitt, jätte dåligt! Samma gamla som funnits sen början på april .. fick med mig ett par tunna jeans-byxor åt min lilla sessa men som visade sig vara på tok för stor när vi kom hem :(  jaja, får vänta till alla fina höst-kläder kommer in!
 
I helgen blir det mys med nära och kära, inflyttningsfest står även på agendan! Den ser jag framemot :)
 
Nu sover lillhjärtat sen en stund tillbaka så nu blir det mys med mitt stora hjärta framför gladiatorerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback