Söndag vid köksbordet

2012-06-17 10:57:04 Vardag
» Kommentarer(0) «


Godmorgon alla fina läsare!

Sitter nu nybadad med min lilla sessa vid köksbordet och busar :) blev en liten sovmorgon idag som var himla skönt! Tråkigt väder ute idag också, vi som vill så gärna åka till Delsbo utebad och mysa men imorgon ser det ut att bli fint, vi håller tummarna! :)

Gårdagen gjorde jag några loppis-fynd till min lila tjej, hon blev verkligen glad för det hon fick :) framförallt den rosa dammsugaren .. men mammas är fortfarande högst upp på gilla-listan ! :)

Kvällen blev vi bjudna av min underbara familj på Morrins, där vi åt mycket god mat och hade trevligt! Efter att alla var mätta och belåtna så gick vi ut på gatan för att se alla crusing-bilar glida förbi, Hilda somnade sött nerbäddad i vagnen. Tro det eller ej, men jag fick ta fram åkpåsen. Det var en jätte kall kväll! När klockan började närma sig halv elva så traskade vi hemåt och Hilda vaknade så hon fick se lite av crusingen också :) väl hemma så somnade hon sött igen i sängen .. vi hade en himla trevlig kväll !

Idag blir en tvätt och städdag, besök hos släkten ska också hinnas med :) hoppas ni också får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback