6 dagar kvar till julafton

2012-12-18 20:00:35 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag har nog inte hunnit fatta att julen snart är här, endast sex dagar kvar och jag längtar så himla mycket! :) jag älskar verkligen julen, jag tycker att den är så mysig och fin. Ska bli så spännande att se hur Hilda kommer att reagera på tomten detta år. Ifjol var hon bara tre månader och brydde sig inte nå, låg och njöt i famnen på honom! Tänk att våran lilla bebis har blivit så stor, helt otroligt. ♥

Igår och idag har vi bara varit hemma och myst, busat och lekt. Var tänkt att vi skulle åka på ÖF idag för sista gången innan Hilda börjar dagis men det var stängt. Självklart kommer vi att tillbringa några dagar där nästa år men inte lika många!

Nu ska jag ta tag i den där stora ikea-påsen och slänga ut annonser på tradera .. hoppas på att några där ute är shoppingsugna såhär i juletider :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback