Har listan rätt?

2012-12-07 21:36:00 Bebisen i magen
» Kommentarer(0) «


Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte på sånt här men det kan vara en rolig grej att ha kvar :)

Magens form
Pojke: Toppig, utåtstående mage som inte syns bakifrån. °
Flicka: Utbredd mage som sätter sig även på sidorna.

Pigmentrand på magen
Pojke: Lång & tydlig rand.
Flicka: Ingen rand. °

Babyns hjärtfrekvens
Pojke: Hjärtfrekvens under 140 slag/min.
Flicka: Hjärtfrekvens över 140 slag/min. °

Mammans skönhet under graviditeten
Pojke: Bibehållen skönhet. °
Flicka: Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten.

Halsbränna
Pojke: Mycket.
Flicka: Lite eller ingen. °

Babyn hickar
Pojke: Lite eller inte. °
Flicka: Mycket.

Babyn sparkar
Pojke: Mycket. °
Flicka: Lite mindre.

Var i magen babyn ligger
Pojke: Babyn ligger högt.
Flicka: Babyn ligger lågt. °

Blödande tandkött
Pojke: Mindre blödande.
Flicka: Mycket blödande. °

Utåtputande navel
Pojke: Senare under graviditeten. °
Flicka: Tidigt i graviditeten.

Babyn sparkar på
Pojke: Höger sida. °
Flicka: Vänster sida.

Mammans illamående
Pojke: Inte alls eller lite. °
Flicka: Mycket.

Håret på mammans ben
Pojke: Snabbt växande. °
Flicka: Normalt växande.

Mamman är sugen på
Pojke: Choklad och lakrits. °
Flicka: Frukt och syrligt.

Testet visar 9 av 14 pojke, det ska bli så spännande att se vad som gömmer sig där inne! Vi är nästan säker på att det är en pojke denna gång, men det sa jag med Hilda också och ack så fel jag hade :) det skulle vara kul att få en av varje men det spelar absolut ingen roll vad som kommer ut! Nu är det inte långt kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback