Eurovision song contest

2012-05-26 22:34:58 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Medans pappan har skoj med grabbarna myser jag och Hilda (hon sover dock men..) med moster Fanny framför kanal 1 där det sänds Eurovision Song Contest. Loreen är grym, lyssnade precis till hennes bidrag och hon levererade som alltid :) jag håller mina tummar! Låt henne vinna! :)

Annars idag har vi myst på "stan" med fina vänner.. ätit god lunch på det nya cafeét Café Äntligen och där var det verkligen supermysigt! Det kommer absolut besökas fler gånger i sommar! Har även hunnit med att fått sälja en del klädpaket på tradera .. så imorgon blir det till att packa paket och skicka iväg dem! Det går bra nu ..

Det är också mors-dag imorgon, just denna mors-dag kommer bli lite extra speciell jämfört med dom som varit tidigare tanke på att just jag har hunnit att blivit mamma och jag är inte vilken mamma som helst, utan världens lyckligaste mamma till underbara Hilda

Jag är verkligen så lyckligt lottad som man kan bli, som har världens finaste familj!

Vi ska allafall fira dagen med en massa mys och kärlek, hoppas att solen också vill titta fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback