Morsdag

2012-05-27 23:26:01 Vardag
» Kommentarer(1) «


Idag är det morsdag vilket betyder även MIN dag och många andra mammors dag såklart. Jag älskar verkligen livet som mamma och jag njuter varje sekund att vara mamma till underbara Hilda!

Idag har vi haft fullspäckat schema. Vi började dagen med att fira min otroligt fina mamma, hon är världens bästa mamma! Forever. Där det bjöds på lunch och fika ute i solskenet. Vi blev kvar läänge så det blev en hel del solning ute på gräset medans Hilda sussade i vagnen :) vi hade det himla mysigt!

Även jag har blivit uppvaktad och firad av mina två älsklingar, dom bästa människorna i livet! Jag firades med middag på restaurang med en massa mys och kärlek :)

Efter det åkte vi hem för att ta det lugnt några sekunder för att sedan åka vidare och uppvakta Jens mor, min fina svärmor.

Nu ikväll har Hilda fått badat efter en massa bus och lek så nu sussar hon sen några timmar tillbaka ..

Imorgon laddar vi för ett BVC-besök som INTE var i fredags. Spännande att se hur våran lilla tjej har vuxit :) hon ska även få träffa tandhygnisten .. ska även hinna med att skicka ännu mera tradera-auktioner. Jag blev himla överraskad igårkväll när jag fick se hur många som vunnit mina auktioner !! Kul :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna länka dina auktioner här på bloggen? kram :)

2012-05-28 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback