Ett andra mirakel

2012-08-21 22:23:00 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Som några av er kanske redan vet men som jag inte har berättat här på bloggen är att jag och min älskade J ska bli föräldrar i g e n, vilket ska bli underbart! Hilda ska bli storasyster, våran älskade lilla prinsessa! 

Den 23 januari (vilket är min lillebrors 5 årsdag) är bebisen beräknad att komma så har precis gått in i vecka 19 :) var iväg på RUL (rutinultraljud) idag och det var lika faschinerande och underbart att se som ultraljudet med Hilda. Det var så skönt att få veta att allt såg himla bra ut, bebis mår bra och växer som den ska! Blev framflyttad tre dagar från det första UL då jag var i vecka 10 som vi gjorde bara för att få se vilken vecka jag var i.
 
Fick några bra bilder tanke på att bebis inte ville ligga still ..
 
 
Här ligger vi med lill-stjärten i vädret ..
 
 
Har snart gått halva tiden och den verkligen springer iväg, snart är lillebror eller lillasyster här med oss och det längtar vi verkligen till! Jag mår allafall jätte bra och det har jag gjort hela tiden förutom några dagar då jag mådde illa i början men inget att klaga på. Hoppas att det håller i sig såhär :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback