Avslut inför sommaren

2012-05-30 22:29:51 Vardag
» Kommentarer(2) «


Måndagens besök på BVC gick himla bra! Hilda var så duktig, hon kröp runt på golvet medans mamman fick lite information från tandhygnisten :) efter det blev det vägning och mätning hos Karin. Hilda väger nu 8100 gram och är 73,8 cm lång. Hon har vuxit nästan 4 cm på en månad, helt otroligt! :)

Våran bebis är ingen bebis längre, tiden bara rinner iväg

Idag har vi varit på avslutning på Babycafé eftersom det snart blir sommarlov. Det var allafall jätte kul, vi blev 27 mammor till sist + alla goá barn :) det var faktiskt riktigt mysigt! Vi lekte, sjöng, sov en stund, fikade gott och vi mammor pratade medans barnen busade på golvet :) vi var där från 9,20 till 12,30. En riktigt härlig dag!

Medans pappan och barnet sussar sött här bredvid mig kikar jag runt lite innan det är dags för mig också att slutna mina blå .. imorgon väntar en förmiddag med fina Evelina ! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Matte & mamma ♥

Svar: Gustavs klädskåp är från Ikea, smådal :)



Kram

2012-05-31 @ 18:20:04
URL: http://elingabriella.se
Postat av: Alexandra

Ooookej, superfint! :)



Kram

2012-06-01 @ 19:51:28
URL: http://hildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback