Onsdag

2012-05-23 22:17:51 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Ännu en dag med värme och stekande sol, det gillar vi! Så himla skönt!

Vi har tillbringat HELA dagen på gräsmattan hos mor och far i det fina vädret med en massa bus och lek och såklart bättrat på brännan som verkligen behövdes !!

När pappan kom hem från jobbet stod middagen redan klar på bordet så resten av eftermiddagen har vi lekt och busat på hemma :) nu sover Hilda sen några timmar tillbaka .. även pappan ligger här bredvid och sussar medans jag klickar runt med MacBooken!

Ska också snart slutna mina blå .. men först tänkte jag bjuda på några bilder från dagen på min fina lilla tjej! 









Finns ingen vackrare, hon är det vackraste som finns! Vi älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback