F ö r s t a snön

2012-10-14 19:35:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


Imorse när vi slog upp våra blå såg mamman något annorlunda i fönstret .. första snön föll nämligen utanför :) det såg så himla mysigt ut! Vi gick ned till köket och åt en mysig fruktost tillsammans innan vi klädde på våran lilla sessa vinter-outfiten för att gå ut till den f ö r s t a snön och leka ..

Hon blev brydd på vad som föll ned på marken :)
 


Resten av dagen har vi bara varit hemma, varit en oturs-dag för våran lilla tjej som har ramlat två gånger .. slutade med bula och blåmärke under ena ögat och blodigt tandkött. Hoppas verkligen att tänderna klarat sig men vad jag kan se och känna så verkar det bra men det ser så himla otäckt ut! Ont i mammahjärtat! ♥ stackare.

Imorgon besöker vi ÖF om inget annat uppstår och vi ska nog även hinna med en dejt med Elin. Nu ska jag fortsätta packa tradera-paket som jag sålt och herre min gud vad man kan tjäna pengar på detta (!!) :D det är riktigt kul, jag är inte den som säljer urväxta kläder efter Hilda men sånt som inte har något minne med sig eller bara är "skräp" kan man hellre tjäna pengar på tydligen :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback