Long time, no see

2012-09-03 20:57:39 Vardag
» Kommentarer(0) «


Nu var det riktigt längesen jag skrev något här i bloggen men vi har verkligen haft fullt upp senaste tiden med flytt, städ och en hel del annat som hör där till.
 
Vi bor nu på gården Ol-sims i Storhaga och vi trivs verkligen jätte bra, det är så himla mysigt här ute! Två våningar på 100 kvadrat, vilket känns som att man bor i ett hus. Man öppnar ytterdörren och kommer direkt ut på backen och dom dagar man inte tar en promenad så får Hilda sova skönt ute utanför köksfönstret i vagnen medans jag pysslar och donar inne eller ute. Hon sover såå himla bra ute! Vi är ute på gräsmattan och leker och busar, Hilda övar mer och mer på att gå själv. Snart så! Våran lilla prinsessa är ingen bebis längre, vart tar tiden vägen? Snart fyller hon 1 år, lillhjärtat vårat!
 
I lördags styrde vi kosan mot Sundsvall för en hel dags shopping, vi hade en jätte mysig dag med fina människor och nästan en fullpackad släpvagn med oss hem. När vi väl var hemma igen på kvällen skulle självklart allt fint vi handlat packas upp och skruvas ihop men vi nöjde oss med att skruva ihop sänggaveln och vardagsrumsbordet innan det blev läggdags och resten fick vänta till söndagen då vi steg upp klockan 7 och jag började med desamma och pyssla och dona medans Jens och Hilda busade runt. Det blir så himla mysigt!
 
Nu ska jag se ensam mamma söker innan det är dags att krypa ned under täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback