Hinner inte med

2013-05-01 18:54:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


Bloggen ligger just nu inte högst upp på att-göra-listan. Jag har sagt det förut och säger det igen men det ska bli bättre, då jag har mera tid för det :)

Just nu njuter jag av livet som tvåbarnsmamma för fullt. Det är underbart! Tiden bara rusar iväg, våran lilla prinsessa blev 19 månader den 24 april och våran lilla prins blir hela fyra måndader idag. Vart tar tiden vägen? Jag tycker det är skrämmande vad fort det går, låt oss stoppa tiden! ♥

Vi har allafall fullt upp om dagarna. Vi träffar vänner, leker med kompisar, Hilda går på dagis tre dagar i veckan och vi hinner även med promenader och massa annat mys :)

Nu ser vi verkligen framemot sommaren så vi kan sola och bada och sen göra en hel del annat som vi har planer på. Vi håller tummarna att vi får en bra sommar i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback