Tjugofjärde september, 2013

2013-10-02 23:41:00 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Tänk att det har gått t v å år sedan jag blev mamma för allra första gången! Jag kan inte riktigt förstå att det har gått så himla lång tid?!
 
Jag minns det som igår. Jag och min älskade sambo styrde bilen mot Sundsvall, Birsta för ett Ikea-besök där vi enbart skulle titta på nytt kök till lägenheten vi bodde i då. Innan det ens hade blivit våran tur för hjälp satte jag mig genast vid en av matsalsgrupperna då magen drog ihop sig som en medicinboll och jag kände något konstigt som jag inte hade känt tidigare. Jag fick bilnyckeln av J för att gå ut i bilen och sätta mig för att ringa förlossningen i Hudiksvall och J gick med raska steg till kassan och betalade doftljusen vi måsta ha och köket fick vänta :)
 
Efter ett samtal med förlossningen bad dom oss åka direkt dit. Vem kunde då tro att vårat första mirakel skulle födas och möta världen några timmar senare, våran älskade lilla prinsessa! Så vacker och perfekt ♡ 3486 gram och 52 cm lång.
 
Våran fina tjej som fyllde 2 år förra veckan, helt otroligt! Det firade vi med släkt och vänner och hon skämdes verkligen bort med en massa fina presenter! Tack till alla fina människor som vi har runt omkring oss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback